CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Kamis, 31 Januari 2013

Mr. x :*


Rasonyo jatuh cinta itu kayak yoo dak biso diutarakela , setiap uong pasti pernah ngerasoi yang namonya jatuh cinta, nah sekarang aku lagi ngalami yg namonya itu. Aku ngeraso betah nian kalo deket samo dio, dio itu kakak kelas aku, kalo ditanyo kelas 11 atau 12, hmmm kelas yaa pokoknyo kakak kelas deh, gara-gara dio jugo aku sekarang pacak move on dari Mr. R, mungkin bukan jodoh kali ye ;) Tapi aku dak yakeen kalo dio tu ado raso dengen aku *nangis :D Kawan-kawannyo tu pernah ngomong katonyo dio tu galak dengen yaayayaya begitula, be sekali denger itu Cuma biso tetep senyum dan ikut bahagio walaupun bukan aku yang dimaksod *grrr, tapi aku bakal ngerasoke bahagio dio tu sudah cukup bagi aku walaupun kepengen nangis. Tapi walaupun cak itu aku tetep sayang samo dio walaupun hanya sebatas kakak-adek J  Kepengen nian liat rainyo tu tapi dak berani.Eh aku jugo pernah mimpi tentang dio ;;) Pertamo kali kenal dio tu biaso bae siih, eh semenjak la agak sering tegoran teros sering liat mukonyo tu, cak mano cak itu nahh, dio tu maniss mirip kayak Iqbaal dhiafakhri ramadhan la *jijik . Dio tu la baek,ganteng, anak IPA lagi, mano perhatian jugo, ya Allah kurang apola dio tu na, kalo memang dak jodoh si nak diapoke lagi, nak dipaksoke ? Dak mungkin ! | Nak nangis ? Percumaa ! | Ringam ? Iyo ! | Galau ? Idak | Benci ? Idak ! | La ngeluarke banyu mato ? IYOO ! | Sudalah lupokela dio tu, memang jahat nian dio tu, sebenernyo bukan dio sih yang jahat :D Ahhh sudahlah yang la terjadi buat apo disesalke, tetep senyum be na liat dio seneng walaupun nahan hati dan hanya cuma bisoliat dio dari foto be :D


0 komentar:

Posting Komentar